Pantaloni scurti GCDS, Chain Logo Band, Black
Pantaloni scurti GCDS, Chain Logo Band, Black
Calitate Garantata
Punem la dispozitie mii de produse de la zeci de branduri de lux - garantam calitatea - 100% originale.
Inca persoane se uita impreuna cu tine la acest produs.
Grabeste-te stocul este limitat!
Grabeste-te stocul este limitat!
Servicii Premium de Consultanță Personalizată
Ne pasă de alegerile tale! După plasarea comenzii, vei fi contactat de un consultant profesionist pentru a primi sfaturi personalizate și pentru a te asigura că ai făcut cea mai bună alegere. Dacă ai întrebări sau nu știi ce produs ți se potrivește, sună-ne și te vom ajuta cu plăcere! Suna acum! 0799.098.088
Livrare Gratuita si Rapida
Comanda de peste 399 lei si beneficiezi de livrare Gratuita.
Timpul estimat de livrare este de 24 - 48h.
Timpul estimat de livrare este de 24 - 48h.
Reduceri de Black Friday aplicate automat pentru coșuri de peste 3000 lei!
Cel mai scump produs: 10% reducere | Al doilea produs: 12% reducere | Restul produselor: 15% reducere | Adaugă în coș și vezi discounturile aplicate instant!
Găsește Produsele Noastre și în Magazinul Fizic
Toate produsele disponibile pe site-ul nostru pot fi găsite și în magazinul nostru fizic Capodopera, situat pe Bulevardul Unirii, nr. 12, București. Te așteptăm cu drag să ne vizitezi!
1.999,00RON
Fără TVA: 1.999,00RON
- Stoc: In Stoc
- Brand: GCDS
- Model: SS23M30064902
Opţiuni disponibile
Pantaloni scurti GCDS, Chain Logo Band, Black SS23M30064902
Pantaloni scurti GCDS fabricati din bumbac cu un aer fresh care pot fi purtati si in timpul plimbarilor, dar si la iesirile cu prietenii sau sala de sport. Sunt atasate doua buzunare laterale si unul in partea din spate pe care este inserat logo brand.
- Compozitie: bumbac
- Culoare: Negru
GCDS este un street brand de lux creat de fratii Giuliano si Giordano Calaza in 2015 in Milano. Colectiile includ piese vestimentare din aria sciece fiction. Conceptul care a devenit si denumirea brandului “God Can’t Destroy Streetwear” semnifica exact ce reprezinta fiecare produs in parte, sau cum au dorit designerii: “ ceea ce se intampla”. Tema divina pe care s-au axat in crearea brandului a fost destinata tinerilor care tot timpul vor tine pasul cu evolutia tehnologiei.