Cosul Tau

Black Friday: Reduceri progresive de până la 15% direct în coșul de cumpărături!🛒

Politica de Livrare si Retur

POLITICA DE PLATA SI LIVRARE

 

Produsele comandate pe capodopera12.ro se livreaza  Express in termen de 24 de ore, de la data confirmarii comenzii. Toate comenzile care sunt plasate in zilele de sambata si duminica se proceseaza si trimit prin curier incepand cu prima zi a saptamanii. In perioadele aglomerate si in perioada sarbatorilor, exista posibilitatea ca unele comenzi sa aiba mici intarzieri, dar care vor fi anuntate in prealabil, clientului.

Pentru a achita produsele comandate pe capodopera12.ro va punem la dispozitie urmatoarele optiuni:

·       Plată numerar sau ramburs

·       Plată cu Card bancar

·        plata cu cardul in rate de la Alpha Bank, Banca Transilvania STAR, BRD All Inclusive, Card Avantaj si Garanti Bank. (1-5 rate)

Transportul este gratuit atat pe teritoriul Romaniei cat si international - la toate comenzile care sunt inregistrate in platforma noastra: www.capodopera12.ro.

Livrarea coletelor se face prin Fan Curier sau Sameday. 

Pentru comenzile sub 300RON - se percepe taxa de procesare si de livrare in valoare de 50RON.

 

POLITICA DE RETUR


Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014. Clientul are datoria sa se asigure ca produsul ajunge la noi la sediu in termenul de maxim 14 zile calendaristice.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur sau sa informeze vanzatorul despre operatiunea de retur ori prin apel la numarul: 0799098088, ori e- mail la adresa: capodopera12@gmail.com – unde sa mentioneze Numele, Prenumele, numarul de telefon- articolul achizitionat.

 Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Sc Elis Group Impex SRL. Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. 

In cazul in care comanda  a fost achitata cu cardul, banii se vor restitui exact in acelasi cont bancar in termen de 14 zile.

În cazul unui retur (restituire a sumei achitate), rambursarea se va efectua exclusiv prin transfer bancar, utilizând un cont IBAN furnizat de client.

Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, RETURUL nu poate avea loc.

Produsele achizitionate cu voucher Capodopera/ voucher Sobranie - care doresc sa fie schimbate sau inlocuite - pot fi doar schimbate sau inlocuite in functie de necesitate - dar banii nu se vor rambursa clientului. Astfel incat, daca clientul doreste sa returneze produsul achizitionat cu voucher, va primi inapoi tot un voucher, sau i se va schimba produsul cu un altul de aceeasi valoare, sau mai scump.

In cazul in care produsele au fost cumparate in cadrul unei campanii promotionale, reduceri sau alte oferte speciale, se aplica politica de returnare standard, dar valoarea banilor returnati va fi egala cu valoarea platita de client pentru produs.

Mentionam ca fiecare produs vine insotit de sigiliu CAPODOPERA - pe care sunt mentionate detalii despre retur si produs, va rugam sa nu indepartati sigiliul. Daca indepartati sigiliu, produsul nu mai poate fi returnat. Sigiul se regaseste pe fiecare sneakers stang- astfel incat clientul sa poata proba sneakers-ul drept si sa ii fie confortabil. 

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 48h echipa Capodopera12.ro -0799098088, ori Pe- mail la adresa: capodopera12@gmail.com, pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Sc Elis Group Impex SRL. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Produsele achizitionate online pot fi schimbate si in magazinele fizice, in termen de 14 zile din momentul primirii coletului, cu orice produs/e de minim aceeasi valoare.

 In magazinele fizice nu se ramburseaza contravaloarea pentru produsele comandate online!


WhatsApp Chat

WhatsApp Chat